reaktywacja

Oj dawno mnie tutaj nie było w miedzyczasie coś sie porobiło i linki do zestawów sie że tak powiem pokichały się, ale znając moje zdolne paluszki to pewnie ja znowu coś narobiłam, a wiec nie ma ich, ale bedą jak tylko odzyskam swojego kompa, którego też zdązyłam rozwalić. Bloga da sie reaktywowac ciekawe czy kompa też, oby;))

Z serii to co nie zdążyło przepaść;)

Credits: tło: 5papier julysfreebien2_julydesignsramka: na podstawie w/w tłazszywka: forlove_petitmoineaux (43)sznurek: Chou_petitmoineaux (49)siatka: waterLO_NearTheWall (17)zielone:waterLO_NearTheWall (28)

credits: tło: 5papier julysfreebien2_julydesigns(przekolorowane) tło zewnętrzne, zdjęcie by Batuni czcionka:Hannibal Lecter zszywka:forlove_petitmoineaux (43) zielone: waterLO_NearTheWall (18) siatka: waterLO_NearTheWall (17)

2 komentarze:

  1. I miło widzieć te piękne oczęta w delikatnej acz nader uroczej oprawie...A w ogóle to tu bardzo miło...i chyba w Twoich ulubionych kolorkach;)...Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola jak super, że jesteś też tutaj :)
    Steskniłam sie strasznie za Tobą!!!
    CUDNE SCRAPY!!!

    OdpowiedzUsuń